2017/12/09

Informacje o progresie tłumaczenia

Na fanpage (klik!) będę codziennie dodawała informację, jaki jest progres tłumaczenia i betowania Wyobraź sobie... :) Dzięki temu, będziecie widzieć, kiedy mniej więcej spodziewać się rozdziału :) Liczyłam, że będzie to w poprzedni piątek, ale doszła mi kolejna praca semestralna oraz nagle miałam 4 osoby z rodziny w 4 różnych szpitalach, na 4 różnych oddziałach (jak się sypie, to po całości, no nie?). W ten sposób i ja się bardziej motywuję, i Wy widzicie postęp :)

8 komentarzy:

  1. Kochana nic się nie martw wszyscy poczekamy a co do rodzinki życzę wszystkim i każdemu z osobna szybkiego powrotu do zdrówka. A Tobie życzę weny a przede wszystkim wytchnienia. Pozdrawiam cieplutko w te zimne dni. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zadziało się u mnie, i to dużo, dużo więcej niż w grudniu :? Niemniej udało mi się skończyć tłumaczyć rozdziały - został epilog :D

      Usuń
  2. W telefonie nie idzie znaleźć linku ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Rzeczywiście, nie pomyślałam o tym - dodałam już poprawny w notce :)

      Usuń
  3. Link z twoim Facebookiem nie działa. Dość długo cię nie ma, wrócisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Nie wiem, co sie stalo :/ chyba cos z szablonem...

      Codziennie na www.facebook.com/RzanTlumaczy dodaje aktualizacje. Rozdział kolejny kest juz po pierwszej becie, ostatni przed epilogiem ma tylko 3400 slow do konca i sam epilog Ok 6400. Dziennie tlumacze strone tekstu niezależnie od tego, jak sie czuje. W maju powinna pojawić sie całość - tekst dodam, jak bede miala całość przetłumaczona - z roznica tygodnia lub dwoch od siebie.

      Usuń
    2. Nie ma takiej strony jaka podajesz :/ ale dziękuję za odpowiedź :) jestem spokojniejszy jak wiem że nie zapomniałaś o nas i już niedlugo :D

      Usuń
    3. Ofc, wpisałam z pamięci i źle podałam ostatnie słówko... poprawiłam już - dodałam i w notce, i poprawiłam w linkach :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz! Każde zdanie powoduje u mnie szeroki uśmiech oraz jest motywacją do dalszej pracy :)