2016/07/01

Seven Times PDF [Dramione]

Hej!

Ojj długo, długo trwało zanim w końcu zabrałam się i poprawiłam to tłumaczenie.
Proszę o NIErozsyłanie wzajemnie wersji pdf, ale kierowanie tutaj. Dzięki statystykom będę wiedziała ile osób interesują pdfy.
by Lily
Poniżej znajdziecie link, który przekieruje Was do dysku Google. Wersja pdf Seven Times jest najbardziej aktualną wersją tekstu z wyłapanymi dodatkowymi błędami. Byłabym wdzięczna o feedback w związku z tym tłumaczeniem (może być nawet zwykła kropka w komentarzu, miło będzie wiedzieć kto ściągnął lub ocenę notki) ;) 


[Posiadam również wersję ePub, którą zdecydowanie lepiej się czyta w wersji mobilnej, szczególnie iBooku na iPhonach i iPadach. Zostawcie prośbę z mailem, a Wam ją wyślę.]


30 komentarzy:

  1. Dzięki! PDF jest dużo wygodniejszy w podróży, u mnie się sprawdza. Seven Times skradło mi serce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!<3 Mam dokładnie to samo, chociaż osobiście wolę ePuby :)

      Usuń
  2. Trafiłam tu przez Facebooka, nie znam twojej twórczości, ale dzięki temu rozwiązaniu chętnię się za nią zabiorę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ☆ Seven times złamało mi serce i duszę siedem razy.;) Jest świetne.
    DP

    OdpowiedzUsuń
  4. Już pobrane, teraz czas na powtórne przeczytanie tej cudownej historii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobieram i zostawiam sobie na jakiś wolny wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, wiem, dawno nic u Ciebie nie skomentowałam, ale obiecuję, że wszyściutko nadrobię. :D
    I nie wiem, czy komentowałam 'Seven Times', ale musisz wiedzieć, że wbiło mnie w fotel, to było... Ach, nie potrafię nawet sklecić poprawnego zdania. Po prostu cudo!
    I mogę prosić o ePub? Bo wydaje się lepszą opcją (tak myślę) niż pdf, który irytuje mnie czasem na wiele sposobów. ~> princessa.cassie.mckinley@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj doskonale sobie zdaję sprawę, jak życie może nam plany krzyżować :) Mam nadzieję, że wena u Ciebie już wróciła :) Czy dalej się kłócicie?:D

      Jasne, też preferuję ePoby - wygodniej mi się czyta na telefonie i mogą bawić się ustawieniami czytania : )Zaraz Ci podeślę!

      Usuń
    2. Taa, moja wena postanowiła się nade mną troszeczkę ulitować, ale na razie jest to mozolna praca. Wierzę jednak, że wkrótce dojdziemy do porozumienia, jakie miałyśmy wcześniej. :)

      Na szczęście teraz będę miała czasu aż w nadmiarze, więc spokojnie wszystko ponadrabiam - aż się doczekać nie mogę! :D

      Usuń
  7. Wspaniałe tłumaczenie, czytałam oryginał i muszę powiedzieć ze przetłumaczyłaś to genialni ! Zabieram ie za czytanie jeszcze raz i coś czuje że spodoba mi sie jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się moje tłumaczenie podobało :) Nawet nie wiesz, jak Twoje słowa dziś mnie podniosły na duchu! :)

      Usuń
  8. Aaa!😀 Czytasz mi w myślach, bo właśnie szukałam czegoś na dłuższą podróż bez dostępu do internetu! Dziękuję ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekałam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem, pobrałam, podczas ostatniej podróży po raz kolejny połknęłam za jednym zamachem, czytając przez dobre 3h z zapartym tchem.
    Dziękuję ponownie za to cudowne tłumaczeni! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję hope! Mam nadzieję, że tę wersję czytało Ci się przyjemniej - starałam się poprawić każde niedociągnięcie, które zauważyłam i o którym wspomnieli mi komentujący :)

      Usuń
  11. Pobrałam, przeczytałam, zapłakałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę to czytać siedem tysięcy razy, a każdy następny raz będzie jeszcze wspanialszy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję. Piękne opowiadanie i super tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz! Każde zdanie powoduje u mnie szeroki uśmiech oraz jest motywacją do dalszej pracy :)