2017/03/17

[M] Egoizm



TYTUŁ: Egoizm
AUTOR
:
Rzan.
FANDOM
:
tekst własny, fantastyka
PAIRING
:
brak

STATUS: miniaturka; tekst pisany na akcję na Gospodzie "30-minutówki"
BETA
:
brak
N/A: Obrazek: Tyrande Whisperwind by XXX (Nie jestem w stanie zobaczyć, kto jest artystą. help?)

PROMP: Pamiętacie ostatni "ostatni dzień świata"? To było coś!



 

  
Zachody są piękne. Mają w sobie tę magię, która pozwala doświadczać im Matki całym swoim jestestwem. Poczuć gęsią skórkę na przedramionach, głębiej odetchnąć krystalicznym powietrzem, żyć. Niesamowity jest moment, gdy Słońce ustępuję z Nieboskłonu i oddaje panowanie Księżycowi oraz Gwiazdom. Przez chwilę Niebo krwawi, zalewając się intensywną czerwienią i to właśnie wtedy elfy się przebudzają, zaczynając swoje aktywności. Odprawiają rytuały, błogosławiąc Matkę, dziękując tym za kolejne spokojne powstanie. Mają tylko parę godzin na czerpanie pełnymi garściami z tego, co im oferuje. Poznają świat, doświadczają go. Przede wszystkim uczą się nie tylko tego, co ich otacza, ale samych siebie. Rozumieją, że ich egzystencja jest tylko pięknym kaprysem jednego z synów Matki, Lasu, gdzie się wylęgają i celem ich istnienia jest szczęście, które przekazują w swoim śmiechu, śpiewie i miłości.
I spisują.
Ich runy pomogą następnym z klanu szybciej odnaleźć się w tym całkowicie dla nich nowym miejscu. W końcu umrą, gdy Słońce ponownie przejmie panowanie nad Nieboskłonem i zacznie wydzierać Matce jej moc.
I pewnego wieczoru elfy zapłaczą. Będą wiedziały, że to ostatni raz, gdy się odrodziły.

3 komentarze:

  1. Przeczytałam już trzy razy - bardzo dobre. Lubię fantastykę, lubię temat elfów, a Ty to tak ładnie wplotłaś w naturę. W łagodnych słowach, długich zdaniach. Klimatycznie to wyszło. A że to jeszcze nie jest żaden fandom, a Twój własny pomysł, to już w ogóle super! I ten tytuł, nie tego się po nim spodziewałam. ;)
    W tej akcji chodziło, żeby wymyślić to i napisać w 30 minut? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ale się cieszę! Nie ukrywam, starałam się i później myślałam by coś zedytować, poprawić, jednak stwierdziłam, że nie. Tak jest dobrze :)

      Tak - dostajesz jakieś hasło i masz 30 min na pomysł, napisanie i poprawienie tekstu :D

      Usuń
  2. witam, dziękuję za informację odnośnie kradzieży mojego opowiadania, niestety nie orientuję się jak mogę to zgłosić, nie ogarniam wattpada; robiłaś coś odnośnie naruszenia praw autorakch do twojego tekstu?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz! Każde zdanie powoduje u mnie szeroki uśmiech oraz jest motywacją do dalszej pracy :)