2015/05/19

Włamanie na konto || czas / die zeit [P]

Parę dni temu padłam ofiarą ataku w cyberprzestrzeni. Przez parę minut pomagałam znajomej z blogiem i przez przypadek opublikowałam u niej swoje hasło. Na parę sekund. Nie sądziłam, że ktoś będzie tak wredny, paskudny i aż tak będzie mnie nienawidził, że opublikuje hasło do mojego e-maila na moim wallu, zacznie mnie obrażać poprzez status oraz zdjęcie profilowe. Kimkolwiek jesteś - gratuluję odwagi i dojrzałego zachowania.

Sprawa trafiła już na policję - ujawnianie haseł do kont mailowych podlega pod paragraf KK. Dziękuję.

Pewne podejrzenia mam, ale zachowam dla siebie i policji.

Dziękuję tym, co zwrócili mi uwagę na problem. Polecam Wam też zabezpieczać hasła również kodami dostępu SMSowymi - niestety ja muszę ponownie do nich wrócić.

Dalej pracuję nad tłumaczeniem Snarry oraz tym Snaco/Draco. Dramione jest dalej w kolejce :) Póki co zapraszam Was na kolejny "popis" mojej poezji xD
Patt - zerkniesz czy poprawnie?;) Kolejne coś pisane przeszło 10 lat temu. Miałam 11 czy 12 lat xD


Die Zeit / Czas [P]




Was ist das die Zeit?
Wer weiß das?
Du?
Ich?
Vielleicht
Aber ich weiß, dass die Zeit schnell ist
Wir müssen ihn anhalten
Die Zeit flieht
Also
Leb die Sekunde!
Sieh dich hinter sich nicht um !
Geh an den Vorderteil!

*

Co to czas?
Kto wie to?
Ty?
Ja?
Możliwe
Ale wiem, że jest szybki
Musimy zatrzymać go
Czas ucieka
Więc
Żyj chwilą!
Nie oglądaj się za siebie!
Idź! Przed siebie!

1 komentarz:

  1. Ludzka głupota nie zna granic!
    Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze.

    PS Ładnie tłumaczysz



    Marchewka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz! Każde zdanie powoduje u mnie szeroki uśmiech oraz jest motywacją do dalszej pracy :)