2014/11/10

Przedmowa

Witam Was serdecznie,

Hm... czytuje wiele, komentuję wiele, więc dlaczego nie wykorzystać tego i nie stworzyć bloga?
Pod tym postem możecie składać swoje prośby o skomentowanie Waszego tekstu. Uprzedzam, że nie zawsze będą to opinie pozytywne, ale na pewno gwarantowana jest konstruktywna opinie i pokazanie błędów. Komentarze będą pojawiały się pod Waszymi blogami. Pamiętaj by zostawić mi link do bloga!

Kiedyś pisałam, teraz tylko do szuflady. Betuję i edytuję jednak już sporo czasu, ponad siedem lat i są to zarówno teksty własne jak i tłumaczenia.

Ah jeszcze granice moich zainteresowań literackich w fandomie Harry'ego Pottera to Draco/Hermiona, Snape/Lupin, Scorpius/Albus Severus, Fred/George.

Do zobaczenia!
Rzan

3 komentarze:

  1. Wybacz, że nie skomentowałam Twoich tekstów, ale niestety nie umiem odnieść się do komentarzy cudzej pracy.
    Jednak byłabym wdzięczna gdybyś zerknęła na mojego bloga, są tam różne pary choć króluje dramione (zazwyczaj para jest określona w spisie treści :) Jeśli byś się zdecydowała skomentować, to z chęcią wysłucham konstruktywnej krytyki :)
    nie-oceniaj-po-pozorach-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lucy! Nie ma najmniejszego problemu :) W ciągu tego tygodnia postaram się chociaż jedną miniaturką skomentować, postaram się więcej!

      Pozdrawiam,
      Rzan

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz! Każde zdanie powoduje u mnie szeroki uśmiech oraz jest motywacją do dalszej pracy :)